Twoje zgłoszenie zostało pomyślnie przesłane. Odpowiemy tak szybko jak to możliwe.
Wstecz

ZAPYTAJ O POKÓJ

Jeżeli masz dodatkowe pytania, zadzwoń:
+48 55 247 61 25
+48 512 595 659

Uwaga: Twoja rezerwacja wymaga potwierdzenia

Ważne informacje

informacje o …

Bon Turystyczny

  • U nas zrealizujesz Bon Turystyczny.
  • Przy rozliczaniu podaj recepcjoniście nr bonu oraz kod jaki otrzymasz na swój telefon.
  • Transakcja zostaje potwierdzona (automatyczna autoryzacja).
  • Odbierz rachunek z informacją o sposobie płatności.
  • Korzystaj z wakacji.

Informację o …

Rezerwacji

  • Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% ceny pobytu w ustalonym terminie.
  • W przypadku zamknięcia obiektu w związku z pandemią – zadatek zostanie zwrócony w terminie 30 dni.
  • W przypadku anulacji rezerwacji, Gość zostanie obciążony opłatą w  wysokości 1% wartości zadatku, jeśli anulacja nastąpi na 30 dni i więcej, przed  planowanym przyjazdem oraz  100% wartości zadatku, jeśli anulacja nastąpi na mniej jak 30 dni,  przed planowanym przyjazdem.
  • Pozostała cześć należności płatna jest w dniu przyjazdu.
  • W przypadku wcześniejszego opuszczenia Hotelu, Gościom nie przysługuje  zwrot różnicy w cenie wynikający ze skróconego pobytu.
  • Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15:00 i trwa do godz. 11:00 dnia  następnego.
  • Śniadanie serwowane jest w godz. 8:00 do 10:30, obiadokolacja w godz. 15:00-17:00.

Informacje o …

Pobycie z dziećmi

  • Posiadamy szereg udogodnień dla dzieci
  • Dostawka dla dziecka do 12 lat 120 zł/doba
  • Dzieci do lat 16 nie odwiedzają SPA
  • W przypadku korzystania ze zniżek dla dzieci, należy okazać w recepcji dokument potwierdzający wiek dziecka.

Informację o …

Pobycie z psem

  • Pobyt ze zwierzęciem musi być wcześniej zgłoszony.
  • Obowiązuje opłata 30,- zł/doba.
  • Właściciel psa musi mieć książeczkę szczepień pupila
  • Właściciel psa zobowiązany jest posiadać własne posłanie dla zwierzęcia, zabrania się  przebywanie zwierzęcia na łóżku i sofach.
  • W miejscach ogólnodostępnych właściciel ma obowiązek trzymania psa na smyczy.
  • Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych.
  • Właściciel  zobowiązany jest do wyprowadzania zwierzęcia za potrzebą fizjologiczną poza teren obiektu i sprzątania jego odchodów.

Wypoczywaj spokojnie